.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرسپولیس در ‌حسرت کریمی

در روزی که پرسپولیس به‌سختی و با شانس توانست در تهران یک امتیاز از استقلال اهواز بگیرد، جای کریمی در این تیم خالی بود

«کریمی یکی از آن بازیکنانی است که ارزش دارد باشگاه به خاطرش برخی مقررات را برای او زیر پا بگذارد و پولی را بیشتر از حد متعارف پرداخت کند».

وقتی مهریزی مدیر باشگاه استیل‌آذین که از طرف رئیس متمول باشگاه اختیار تام گرفته، این حرف‌ها را در گرمای رقابت دو باشگاه استیل و پرسپولیس برای جذب علی کریمی به زبان آورد، همه فکر کردند پول‌های بی‌انتهای آبراموویچ فوتبال ایران باعث شده این مدیر این گونه حرف بزند اما با شروع لیگ مشخص شد عباس انصاری‌فرد تا چه اندازه برای بازی کردن با علی کریمی دچار اشتباه شده است. بازیکنی که روزگاری در این فوتبال و جغرافیای آسیا به جادوگر مشهور شده بود بعد از بازگشت از فوتبال آلمان تلاش فراوانی انجام داد تا انعطاف تاکتیکی سابق را به دست بیاورد اما فوتبال خشک و قانونمند آلمان تأثیرش را بر او نهاده بود و او دیگر بازیکن سابق نبود.
تنها حسن فوتبال آلمان بر او این بود که با وجود از دست دادن فرم منحصر به فرد تاکتیکی، بازی در کنار تیم را یاد گرفت. بازیکنی که حالا می‌توان گفت کاملاً در خدمت تیم است و تمام تجربه چند ساله‌اش را برای موفقیت تیم به خدمت می‌گیرد. سر بالا و قدرت تصمیم‌گیری آنی به او اجازه می‌دهد با کلاسی بالاتر از لیگ برتر ایران به تیم باشگاهی‌اش خدمت کند.

چنین مشخصه‌ای البته باعث می‌شود کریمی به اندازه پولی که برای او هزینه می‌شود ارزش پیدا کند. به همین دلیل کمتر کسی در این فوتبال از شنیدن رقم 700 میلیونی انتقال کریمی به استیل متجب شد.
بازی او در هفته اول ثابت کرد او برای حیات در این فوتبال نیازمند انگیزه‌های تازه بود و انتقالش به استیل شاید بیشتر از باشگاه به خود او سود رساند.
او حالا با انگیزه‌ای که برای ثابت کردن توانایی‌هایش دارد می‌تواند لیگ ما را گرم کند.
او در بازی دیرور در هفته دوم لیگ برتر 3 پاس گل داد و یک گل زد تا از همین حالا برای مدیری که همه دانستند علاقه‌ای برای نگه داشتن او در پرسپولیس ندارد خط و نشان بکشد. حالا همه می‌دانند که بازی پرسپولیس و استیل به چند دلیل بزرگ می‌تواند از داربی تهران هم حساستر باشد.

حمید استیلی، حسین هدایتی و بخصوص علی کریمی نشانه‌های اصلی گرم شدن این رقابت هستند. مسابقه‌ای که باید تا اواخر نیم‌فصل به انتظار آن بنشینیم./خبر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.